راهنمای خرید فرش کودک




۱۴۰۲/۲/۱۶ - ۱۱:۲۶:۲۰

 فرش کودک، متفاوت ‌ترین نوع در بین انواع مختلف این محصول است. زیرا تنها برای پوشش کف اتاق نیست و تأثیر مستقیمی روی روحیات کودک و همچنین دکور کلی اتاق دارد. کودکان به خاطر روحیات لطیف و متفاوت نسبت به افراد بالغ نیاز به فضایی گرم و صمیمی دارند.  از این رو رنگ وسایل اتاق کودکان باید شاد و گرم باشد. انتخاب مناسب برای کودکان کار سختی است به همین دلیل افراد نیاز به راهنمای خرید فرش کودک دارند. انتخاب گزینه‌ای که دارای قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا و همچنین مناسب کودکان باشد آسان نیست. با مطالعه راهنمای خرید فرش کودک کار شما برای انتخاب درست آسان‌تر می‌شود.

اهمیت فرش کودک

فرش کودک می‌تواند نقش بسزایی در دکوراسیون کلی اتاق و روحیه کودک داشته باشد. اولاً، یک این محصول می‌تواند رنگ، بافت و نقش را به اتاق اضافه کند و اتاق را از نظر بصری برای کودک جذاب‌ تر و هیجان انگیز کند. همچنین می‌تواند باعث ست شدن عناصر مختلف اتاق مانند مبلمان و دکوراسیون دیوار با یک دیگر شود و فضایی منسجم و هماهنگ ایجاد کند. از نظر خلق و خوی کودک، فرش می‌تواند سطحی نرم و راحت برای زمان بازی، مطالعه یا استراحت فراهم کند. این محصول می‌تواند اتاق را به فضایی دنج و دلپذیر تبدیل کند تا کودک بتواند با آرامش خاطر بازی‌های خود را انجام دهد یا به دروس خود مشغول باشد. علاوه بر این محصول می‌تواند مزایای عملی نیز داشته باشد.

این محصول می‌تواند از کف در برابر نشت، لکه، و ساییدگی محافظت کند و تمیز کردن و نگهداری آن را آسان‌تر کند. همچنین می‌تواند عایق باشد و به گرم نگه ‌داشتن اتاق در ماه‌های سردتر کمک کند. به طور کلی این محصول یک عنصر مهم در دکوراسیون اتاق است که می‌تواند هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکردی مزایایی داشته باشد و فضایی دلپذیر و راحت برای بازی، یادگیری و رشد کودک ایجاد کند و در عین حال ظاهر کلی اتاق را نیز زیبا کند. خردسالان ساعات زیادی از روز را در اتاق خود سپری می‌کنند. به همین خاطر لازم است محصولی که خریداری می‌کنید هم کیفیت بالایی داشته باشد تا کودک از راه رفتن، نشستن و بازی کردن روی آن لذت ببرد و احساس راحتی کند؛ هم رنگی مناسب با روحیات خردسالان داشته باشد. با توجه به این نکات لازم است حتما راهنمای خرید فرش کودک را مطالعه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

ویژگی‌های فرش کودک باکیفیت

در این بخش از راهنمای خرید فرش کودک قصد داریم ویژگی‌های یک محصول خوب برای خردسالان اشاره کنیم‌. از آنجایی که قرار است این محصول در اتاق کودکی کم سن پهن شود؛ پس باید شرایطی مانند کثیف شدن، لک شدن و موارد این چنینی را در نظر داشته باشید. یک فرش کودک خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد.

نرمی

فرش باید نرم باشد تا اطمینان حاصل شود که کودک هنگام خزیدن یا بازی روی آن راحت است. زیرا کودکان زمان زیادی را در اتاق خود صرف دویدن و بازی می‌کنند؛ پس احتمال زمین خوردن و افتادن نیز زیاد است. نرمی محصول باید به شکلی باشد که تا حد زیادی از آسیب دیدن خردسال جلوگیری کند.

غیر سمی

فرش باید از مواد غیر سمی ساخته شود تا اطمینان حاصل شود که کودک در معرض مواد شیمیایی مضر یا آلرژن‌ها قرار نمی‌گیرد. افراد در سنین کم حساسیت بیشتری به محرک‌های بیرونی نشان می‌دهند. به همین خاطر یکی از مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید فرش کودک این است که به جنس این محصول توجه کنید تا سبب ایجاد حساسیت نشود.

دوام

نکته مهم دیگر در راهنمای خرید فرش کودک طول عمر این محصول است. این محصول باید در برابر سایش و پارگی ناشی از فعالیت‌های کودک مانند خزیدن، غلت زدن و بازی مقاومت کند. افرادی با سن بالا فعالیت فیزیکی بسیار بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند. به همین دلیل بسیار بیشتر از افراد بالغ روی فرش فعالیت خواهند کرد. پس دوام آن را باید مد نظر قرار دهید.

تمیز کردن آسان

 فرش باید در صورت لک یا کثیف شدن، به راحتی تمیز شود. خردسالان به دلیل فعالیت زیاد و بازی کردن ممکن است به صورت اتفاقی غذا یا مایعات را روی فرش بریزند. یک محصول مناسب باید قابلیت شست و شوی آسان داشته باشد.

 عدم لغزش

 فرش نباید به راحتی رو کف بلغزد تا از سر خوردن آن بر روی سطوح و ایجاد حادثه جلوگیری کند. باید فرشی استفاده کنید که به راحتی روی کف اتاق سر نخورد. زیرا این اتفاق باعث زمین خوردن بچه‌ها می‌شود.

سایز

نکته بعدی در راهنمای خرید فرش کودک اندازه آن است. سایز این محصول باید متناسب با نیاز نوزاد باشد. باید آن‌قدر بزرگ باشد که فضای کافی برای خزیدن و بازی کودک فراهم کند؛ اما نه آن‌قدر بزرگ که فضای زیادی را در اتاق اشغال کند. باید ابعاد این محصول به اندازه‌ای باشد که فضاهایی که به طور معمول کودک در آن بازی می‌کند؛ را پوشش دهد. تا در صورت زمین خوردن کودک میزان آسیب تا حد امکان کم شود.

 طراحی

 طرح فرش باید برای نوزاد جذاب باشد و مکمل دکور اتاق باشد. رنگ‌های روشن و الگوهای سرگرم کننده می‌توانند حواس کودک را تحریک کرده و باعث شوق کودک شود. طراحی این محصول باید مناسب خردسالان باشد. از خرید طرح‌های پیچیده خودداری کنید؛ زیرا کودکان نمی‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. همچنین رنگ‌های روشن و شاد خریداری کنید. رنگ‌های تیره توجه کودکان را به خود جلب نمی‌کند و برای آن‌ها جذاب نیست.

 ضد حساسیت

فرش باید ضد حساسیت باشد تا از بروز هرگونه واکنش آلرژیک یا تحریک پوستی در نوزاد جلوگیری شود. باید این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید. خرید فرش‌های غیر استاندارد از مراکز غیر معتبر ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های آلرژیک برای فرزند شما شود. به طور کلی، یک فرش کودک خوب باید فضای امن و راحت را برای بازی و کاوش کودک فراهم کند و در عین حال تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد.

نکات مهم هنگام خرید فرش کودک

در این بخش از راهنمای خرید فرش کودک به نکاتی می‌پردازیم که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کنید. موارد زیر اصلی‌ترین نکاتی است که در هنگام خرید این محصول باید مد نظر قرار دهید.

تراکم

تراکم یکی از فاکتورهایی است که کیفیت فرش را مشخص می‌کند. سعی کنید محصولی را خریداری کنید که تراکم بالایی داشته باشد. مقدار شانه این محصول مشخص کننده کیفیت آن است. هر چه میزان شانه فرش بیشتر باشد؛ باکیفیت‌تر است.

قیمت مقرون به صرفه

در راهنمای خرید فرش کودک یکی دیگر از نکات هنگام خرید، قیمت منطقی است. باید محصولی که می‌خواهید بخرید از قیمت معقولی نسبت به کیفیت آن برخوردار باشد. برای خرید ارزان می‌توانید به شهر فرش مراجعه کنید. زیرا آنجا دارای ارزان‌ترین قیمت و بیشترین تنوع است.

خرید از مراکز معتبر

این نکته از راهنمای خرید فرش کودک بسیار مهم است. حتما باید این محصول را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید تا هم از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید و هم برای ارسال، فروشگاه امکاناتی را تدارک دیده باشد. شهر فرش همه این ویژگی‌ها را دارد.

چرا باید فرش کودک را از شهر فرش خرید؟

یکی دیگر از بخش‌های راهنمای خرید فرش کودک، انتخاب مکان مناسب برای خرید این محصول است. شهر فرش بهترین انتخاب برای خرید به حساب می‌آید که اکثر افراد با این مرکز خرید فوق‌العاده آشنا هستند. ما در این مجال می‌خواهیم شما را با مزایای خرید از این مجموعه آشنا کنیم.

تنوع بالا

مهم‌ترین دلیل برای خرید از این مجموعه، تنوع بسیار زیاد در این مرکز فروش است. در فروشگاه‌های دیگر برای این محصول تنوع آن چنانی وجود ندارند و انتخاب شما محدود به چند گزینه بیشتر نیست‌. اما در این مجموعه تنوع برای فرش کودک بسیار زیاد است و طرح‌ها و نقش‌های متنوع را می‌توانید در این مرکز مشاهده و از بین آن‌ها انتخاب کنید.

ارسال رایگان

دلیل دیگر برای خرید از این مجموعه باسابقه ارسال رایگان این محصول به درب منزل است. شما می‌توانید با خیالی راحت از این مرکز خرید خود را انجام دهید و هیچ نگرانی بابت ارسال آن نداشته باشید. قیمت ارزان دلیل دیگری برای انتخاب این فروشگاه است. شهر فرش به منظور جلب رضایت مشتریان خود باکیفیت‌ترین محصولات را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد.

شرایط اقساطی

پرداخت یک جای هزینه خرید یک محصول با قیمت بالا یکی از دغدغه خریدان است. خرید اقساطی خدمت دیگری از این مجموعه مشتری مدار است. شما می‌توانید با خیال راحت از این مرکز خرید کنید و آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. شرایط پرداخت اقساطی در این مجموعه یکی از دلایل شهرت و محبوب شدن است که افراد زیادی توانسته‌اند از این طریق محصولات دلخواه خود را تهیه کنند. این مزیت کار شما را برای پرداخت هزینه‌های خریدتان نیز آسان می‌کند و دیگر نیاز به پرداخت یک جا نیست.

دسترسی آسان

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در خرید، دسترسی آسان به مرکز خرید مورد نظر است. شهر فرش با دارا بودن شعبات مختلف در مناطق مختلف تهران امکان دسترسی آسان را برای تهرانی‌ها فراهم کرده است. ساکنین پایتخت با مشکل ترافیک و طرح‌ها زوج و فرد رو به رو هستند که دسترسی به هر منطقه را برای آن‌ها سخت می‌کند. اما این مجموعه سه شعبه در سه منطقه تهران دارد که کار را برای دسترسی به آن‌ها ساده می‌کند. نکته قابل توجه این است که این فروشگاه در دیگر استان‌ها نیز شعبه دارد.

جمع بندی

در خرید فرش برای کودکان لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا انتخابی ایده‌آل داشته باشید. در راهنمای خرید فرش کودک باید به قیمت، سایز، تراکم، نرمی، ضد حساسیت بودن و طراحی مناسب کودکان توجه کنید. در نهایت باید از یک فروشگاه معتبر برای خرید اقدام کنید که تا خیالتان از هر جهت آسوده باشد. شهر فرش هم تنوع بسیار زیادی دارد و هم برای محصولات مختلف قیمت‌های مناسبی ارائه می‌دهد. دسترسی آسان به این فروشگاه، خرید اقساطی با شرایط ساده و ارسال رایگان این محصول به درب منزل شما مهم‌ترین دلایل برای انتخاب این فروشگاه است. برای اینکه اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با شماره تماس‌های مندرج در آن به مسئولین در ارتباط باشید.     

Alternate Text
۳۵۸۵۰۰۰ ریال
طرح آناهید
Alternate Text
۴۵۸۰۰۰۰ ریال
طرح رزالی
Alternate Text
۲۳۴۰۰۰۰ ریال
طرح فرآزین
Alternate Text
۶۵۹۵۰۰۰ ریال
طرح گلاره
Alternate Text
۳۵۸۵۰۰۰ ریال
طرح آناهید
Alternate Text
۴۵۸۰۰۰۰ ریال
طرح رزالی
Alternate Text
۲۳۴۰۰۰۰ ریال
طرح فرآزین
Alternate Text
۶۵۹۵۰۰۰ ریال
طرح گلاره