یک شهر فرش، یک شهر افتخار




۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۱۶:۴۸:۴۳

 یک شهر فرش، یک شهر افتخار

هیچ‌کس دوست ندارد، فرش خانه‌اش را از یک فروشگاه نامطمئن و غیرقابل‌اعتماد بخرد. فرش‌هایی با قیمت بیشتر از قیمت واقعی و بافته شده از الیاف بی‌کیفیت، نباید به خانه ما ایرانیان راه پیدا کنند.

رپرتاژ آگهی: اما نکته اینجاست که بسیاری با دانستن این موضوع و با وجود فروشگاه معتبری نظیر شهر فرش، باز هم اشتباه انتخاب می‌کنند.

این بار قصد داریم به طور دقیق و شفاف دلیل شهرت و محبوبیت شهر فرش را بیان کنیم.

تولیدکننده برتر فرش، فروش بدون واسطه

وقتی برای اولین‌بار قدم به شهر فرش می‌گذارید، خیلی زود متوجه یک نکته مهم می‌شوید؛ قیمت‌ها در شهر فرش ارزان‌تر از هر جای دیگری است.

دلیل این موضوع را باید در تولید‌کننده بودن شهر فرش جستجو کنیم. شهر فرش یک نام پرافتخار در تولید فرش ماشینی است.

این فروشگاه بزرگ دارای کارخانه تولید فرش ماشینی شامل ۱۸ دستگاه مدرن با ظرفیت تولید یک میلیون و چهارصد و سی هزار مترمربع در سال است. این در حالی است که هر سال بر تعداد ماشین‌های این کارخانه افزوده می‌شود.

با وجود این، شهر فرش از مزیت دیگری نیز برخوردار است. این فروشگاه با خرید محصولات شرکت‌های معتبر دیگر به‌صورت منوپول با قیمت و شرایط مناسب، توانسته شرایط ایده آلی برای مصرف‌کننده ایجاد کند؛ تنوع بی‌نظیری از فرش‌های ماشینی با قیمت‌هایی که در هیچ فروشگاهی پیدا نمی‌کنید.

امروز شهر فرش به یکی از نام‌های برتر تولید و عرضه فرش ماشینی تبدیل شده است.

این شهر پرافتخار در سال ۱۴۰۱ عنوان صادرکننده برتر و نمونه کشور را به دست آورد و در سال ۱۴۰۲ تولیدکننده برگزیده و برتر کشور شناخته شد. این تنها بخشی از افتخارات زیاد شهر فرش است.

عملکرد این مجموعه در سال‌های مختلف، مورد تقدیر مسئولان کشوری قرار گرفته است.

آنچه شهر فرش را متمایز می‌کند!

اما بدون تردید، بزرگ‌ترین افتخار برای شهر فرش، کیفیت خدمات متمایزکننده‌اش است. علاوه بر اینکه فرش‌ها در شهر فرش مناسب‌ترین قیمت را دارند، این مجموعه به واحد تحقیق و توسعه برای تولید محصولات باکیفیت و به‌روز مجهز است.

همچنین، شعبه‌های مختلف شهر فرش در مناطق کم‌ترافیک مستقر هستند و اخلالی در عبور و مرور شهری ایجاد نکرده‌اند. ضمن اینکه ناوگان حمل‌ونقل اختصاصی شهر فرش، کالا را به‌صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می‌کند.

در شرایط اقتصادی امروز که خرید فرش برای خیلی از هم‌وطنان به یک آرزو تبدیل شده است، شهر فرش بهترین شرایط خرید اقساطی فرش را فراهم کرده است.

این فروشگاه معتبر همواره در طول سال و به مناسبت‌های مختلف جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های مختلفی برگزار می‌کند و به بازدیدکنندگان و مشتریان خود جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌کند.

بدین ترتیب با اطمینان می‌توان گفت، شهر فرش مرجع تخصصی و قابل‌اعتماد خرید فرش است. برای خرید از این فروشگاه و تولیدکننده، می‌توانید به یکی از شعب شهر فرش واقع در شهرهای تهران، اصفهان و ساری مراجعه کنید.

یک شهر فرش، یک شهر افتخار
Alternate Text
۳۵۸۵۰۰۰ ریال
طرح آناهید
Alternate Text
۴۵۸۰۰۰۰ ریال
طرح رزالی
Alternate Text
۲۳۴۰۰۰۰ ریال
طرح فرآزین
Alternate Text
۶۵۹۵۰۰۰ ریال
طرح گلاره
Alternate Text
۳۵۸۵۰۰۰ ریال
طرح آناهید
Alternate Text
۴۵۸۰۰۰۰ ریال
طرح رزالی
Alternate Text
۲۳۴۰۰۰۰ ریال
طرح فرآزین
Alternate Text
۶۵۹۵۰۰۰ ریال
طرح گلاره