شهر فرش صادر کننده نمونه کشور شد




۱۴۰۱/۸/۲۱ - ۱۲:۱۰:۴۹

 در بیست‌‍ وششمین مراسم روز ملی صادرات که 30 مهرماه 1401 برگزار شد، از ۵۷ صادرکننده نمونه و ممتاز، توسط رئیس‌جمهور تقدیر به عمل آمد. با افتخار، نام  تولیدی شهر فرش نیز در این میان به عنوان صادر کننده ی نمونه ی کشور به چشم می خورد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ی شهر فرش، در  این مراسم که با حضور مسئولان ارشد اجرایی کشور ازجمله رئیس جمهور، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین این وزارتخانه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و صادرکنندگان نمونه و ممتاز برگزار گردید، از تولیدی شهر فرش ایرانیان با مدیریت آقای حمید آزمون، به عنوان صادر کننده ی نمونه کشوری در حوزه ی فرش، تقدیر به عمل آمد.

گفتنیست انتخاب این 57 شرکت، از میان 612 نامزد برگزیده در 69 گروه کالایی  مختلف انجام شده است. شایان ذکر است که مجموعه ی شهر فرش، در حوزه ی فرش تنها مجموعه‌ی منتخب است در که نام آن در میان این 57 شرکت نمونه و ممتاز به چشم می خورد.

این مجموعه به عنوان بزرگترین هایپر مارکت تخصصی فرش در کشور، در زمینه ی تولید انواع فرش های ماشینی آکرولیک، ابریشمی، پلی استر و پروپیلن فعالیت داشته و همچنین بیشترین تعداد شعب را در شهرهای مختلف کشور اعم از تهران، اصفهان و شمال کشور دارا می باشد. صادرات فرش به بیش از 50 کشور دنیا و همچنین حضور در نمایشگاه های مختلف بین المللی به همراه عرضه ی جدیدترین انواع فرش با کیفیت ایرانی، از جمله افتخاراتیست که مجموعه ی شهر فرش، توانسته در کارنامه ی خود به ثبت برساند.