آوای جادویی و حمایت شهر فرش و شهر لوازم خانگی




۱۴۰۲/۱/۱۹ - ۱۳:۱۶:۹

 


 مسیر حرفه ای و آینده ی استعداد ها همیشه از مهم ترین دغدغه های یک اجتماع است، استعداد ها برای هدر نشدن و هرز نرفتن باید در بستر درست و مناسب قرار بگیرند. در همین راستا باید خیلی دقیق روی این مسیر کار کرد!  مجموعه های شهرفرش و شهرلوازم خانگی با توجه به سیاست اهمیت به نیرو های جوان و بهره گیری از قابلیت ها و توانمندی های جوانان مستعد در اقدامی متفاوت دست به حمایت از استعداد های برتر یک برنامه بزرگ استعدادیابی زده اند. 

 این حمایت از جنس ارج نهادن به قابلیت های ارزشمند جوانان ایران زمین در جهت رشد و شکوفایی و حفظ و نگهداشت این استعداد ها است ، مجموعه بزرگ شهرفرش و شهرلوازم خانگی در همین راستا سعی در کمک به سهولت این مسیر پرپیچ و خم با حمایت خود از مسابقه آوای جادویی دارد. این مجموعه سعی دارد با حمایت از این مسابقه نقش بزرگ و برجسته ای را در پشتیبانی استعداد های ایرانی را تا شکوفایی و رشد داشته باشد. 

 به امید این که این حمایت و این جنس از حمایت ها باعث شناسایی استعداد های بیشتری در اجتماع شود. 

 همچنین لازم به ذکر است که مهم ترین هدف از حضور این مجموعه ها به عنوان حامی در این مسابقه استعدادیابی، شناسایی برترین نفرات و پرورش این استعداد ها در راستای شکوفایی جوانان ایرانی و کمک برای حرکت در مسیر درست و استفاده بهتر از قابلیت ها و پیشرفت در جهت تعالی کشور عزیزمان ایران است. 

 برنامه استعدادیابی آوای جادویی محل مناسبی برای معرفی علاقه مندان خوانندگی مستعد در طی یک مسابقه سالم و پرهیجان است. مجموعه های شهرفرش و شهرلوازم خانگی در قامت حامی سعی در این داشته اند که این برنامه فرصتی برای انتقال تجربه بزرگان و چهره های نام آشنای صنعت موسیقی ایران به جوانان و تازه کار های این حوزه فراهم سازد تا جوانان مستعد بتوانند با حمایت و تمرین و پرورش زیرنظر بزرگان صنعت موسیقی ایران وارد مسیر حرفه ای  شوند و رویا و اهداف خودشان را دنبال کنند. شهرفرش و شهرلوازم خانگی به این جنس از حمایت افتخار میکنند و همچنان به حمایت از استعداد های برتر ایرانی ادامه می دهند تا رویا های بیشتری رنگ واقعیت به خود بگیرند. 


 برنامه آوای جادویی چیست و چه مسیری را دنبال می کند؟! 


 مسابقه بزرگ آوای جادویی سعی در ایجاد یک تریبون رسمی برای رقابت سالم میان علاقه مندان به خوانندگی دارد و رسالتش فقط یک برنامه سرگرم کننده نیست، تلاش مسابقه بزرگ آوای جادویی در جهت به نمایش گذاشتن توانایی جوانان مستعد و مشتاق خوانندگی است. متقاضیان بعد از راستی آزمایی ابتدایی و البته بعد از تایید مربی ها وارد صحنه رقابت بزرگ می شوند و طعم شرکت در یک مسابقه حرفه ای و تمرین زیرنظر بزرگان موسیقی را میچشند. 

 

 تمرین ها و نظرات کارشناسی مربی ها و البته سعی و تلاش استعداد های شرکت کننده لحظات جذاب و پرهیجانی را هم برای مخاطبان مسابقه بزرگ آوای جادویی رقم میزند. این برنامه بستر مناسبی را برای به نمایش گذاشتن استعداد ها از سراسر کشور به صورت یکپارچه در اختیار علاقه مندان حوزه خوانندگی فراهم کرده است. 

 استقبال مخاطبین از مسابقه بزرگ آوای جادویی 

  دقیقا همزمان با شروع پخش مسابقه آوای جادویی استقبال مخاطبین از این برنامه هم آغاز شد! نبود یک مسابقه تخصصی با کیفیت بالا در حوزه خوانندگی که علاوه بر سرگرمی و ایجاد لحظات شیرین و مفرح برای مخاطبین و همچنین نظرات و نقد و تحلیل های داور و مربی ها در برنامه باعث ایجاد جذابیت برای مخاطبین علاقه مند در این حوزه شده است! پیش بینی می شود با ادامه ی پخش این برنامه و نزدیک شدن به مراحل حذفی و فینال مخاطبین بیشتری جذب این برنامه شوند! 

 آوای جادویی فقط برای سرگرمی نیست! 

 مخاطبین این برنامه صرفا فقط برای سرگرمی این برنامه را دنبال نمیکنند! نظرات و تحلیل های کارشناسی شده ی داوران میتواند برای علاقه مندان حوزه موسیقی و خوانندگی هم جذابیت بیشتری داشته باشد و در کنار سرگرمی اطلاعات مفیدی هم به مخاطبین منتقل کند، تا شاید علاقه مندان و مستعدین این حوزه بتوانند برای تمرینات الگوبرداری کنند و در جهت تقویت خود از آن ها استفاده کنند! تجربیات ارزشمند داوران برنامه آوای جادویی قطعا برای طیف گسترده ای از مخاطبین جذابیت زیادی دارد و میتواند برای خیلی از مخاطبین مثبت و سازنده باشد! 

 

 تاثیر مثبت مسابقه آوای جادویی بر روی جوانان و کشف استعداد ها 

 از مزیت های برنامه هایی با محوریت استعدادیابی میتوان به مواردی مثل تشویق برای پیگیری علایق ، تمرین و کوشش برای تقویت مهارت های فردی و همچنین بالارفتن اعتماد به نفس و عزت نفس در سایرین اشاره کرد. شکل گیری این جریان مثبت و مفید برای کشف مهارت ها و البته پیگیری و تمرین برای تقویت آن ها برای جوانان و استعداد ها می تواند ایجاد انگیزه کند و باور رسیدن به رویا ها و آروز ها در هر موضوعی را تقویت کند تا استعداد های بیشتری در هر زمینه ای ابتدا به خودباوری برسند و بعد با پیگیری و تمرین خود را در معرض موفقیت ببیند. 

معرفی مسابقه آوای جادویی 


 روند مسابقه آوای جادویی به این صورت است که شرکت کننده ها باید نظر داوران را ابتدا جلب کرده و وارد تیم های آن ها شده و بعد از تمرین و تقویت به عنوان شاگردان مربی ها مرحله به مرحله و با اجرای قطعات متفاوت مسیر را تا فینال بزرگ مسابقه ادامه دهند. 

 از دیگر موارد جالب توجه مسابقه آوای جادویی میتوان به علی اوجی به عنوان مجری اشاره کرد که تجربه اول خود را مقابل دوربین در این مقام کسب میکند، او پیش از این نیز در سریال های متعددی به عنوان بازیگر و تهیه کننده حضور داشته است که از مطرح ترین کار های او میشود به برنامه دورهمی ساخته مهران مدیری نیز اشاره کرد. 

 

 مسابقه آوای جادویی کی و از کدام پلتفرم پخش می شود؟ 

این مسابقه در حال حاضر مرحله ی راستی آزمایی آن به اتمام رسیده و به قسمت جذاب مسابقه اصلی رسیده است. پخش مسابقه بزرگ استعداد یابی خوانندگی آوای جادویی از اواخر اسفند ماه ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی (فیلم نت) آغاز شده است و پنج شنبه ی هر هفته قسمت جدید آن منتشر می شود. برای تماشای قسمت ششم که در تاریخ 1402/01/31 پخش شد اینجا کلیک کنید.

آوای جادویی، بسیار هیجان انگیز و شروع رقابت درون گروهی داوران است. در این مرحله هنرجویان هر گروه جهت رفتن به مرحله سوم به صورت دو به دو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. قسمت هفتم این مسابقه در تاریخ 1402/02/07 منتشر شد.برای تماشای آنلاین این قسمت میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

در قسمت هشتم مسابقه آوای جادویی که در تاریخ 1402/02/14 پخش شد، شرکت کننده هایی که موفق به دریافت کارت طلایی برای ورود رسمی به مسابقه آوای جادویی شده اند توسط داور مربی ها، گروه بندی شدند. همچنین در این قسمت مسابقه آوای جادویی شاهد رقابت تنگاتنگ هنرجویان از نقاط مختلف کشور هستیم.برای تماشای قسمت هشتم بر روی لینک کلیک کنید.

در قسمت نهم مسابقه آوای جادوی که در روز پنجشنبه 1402/02/21 پخش شد همراه داوران مسابقه خواهیم بود تا ببینیم کدام یک از شرکت کنندگان در این مسابقه رأی بیشتری می آورند. قسمت نهم و جذاب مسابقه آوای جادویی رو از دست ندهید. برای تماشای این قسمت بر روی لینک کلیک کنید.

داوران برنامه آوای جادویی چه کسانی هستند؟


 در مسابقه آوای جادویی سعی شده است که از هر سبکی در موسیقی داور و مربی حضور داشته باشد تا طیف گسترده تری از استعداد ها و علاقه مندان حوزه خوانندگی بتوانند خودنمایی کنند. محمد اصفهانی با سابقه طولانی در عرصه خوانندگی و آهنگسازی پاپ و دارای گواهینامه درجه یک هنری در رشته خوانندگی موسیقی سنتی است، محمد اصفهانی از شناخته شده ترین های صنعت موسیقی داخل کشورمان است. داور نام آشنای دیگر هم رضا صادقی خواننده پاپ و ترانه سرای محبوب است. از ویژگی های این خواننده می توان به ترانه سرایی و آهنگسازی آثار خودش اشاره کرد که این موضوع می تواند برای شرکت کننده های مسابقه آوای جادویی مزیت باشد. داور بعدی محمد معتمدی از خوانندگان مطرح سبک موسیقی سنتی است که نواختن ساز نی را به صورت خودآموز در نوجوانی آغاز کرد و با پیگیری استعداد خود وارد دنیای حرفه ای موسیقی شد. و اما رضا یزدانی خواننده و گیتاریست و آهنگساز با سبک منحصربه فرد خود  تیم داوری را تشکیل می دهند، درمورد رضا یزدانی این نکته هم جالب توجه است که وی تجربه بازیگری را نیز دارد . این چهار داور سعی در کشف و پرورش استعداد های خوانندگی در مسابقه آوای جادویی را دارند. 

 
Alternate Text
۳۵۸۵۰۰۰ ریال
طرح آناهید
Alternate Text
۴۵۸۰۰۰۰ ریال
طرح رزالی
Alternate Text
۲۳۴۰۰۰۰ ریال
طرح فرآزین
Alternate Text
۶۵۹۵۰۰۰ ریال
طرح گلاره
Alternate Text
۳۵۸۵۰۰۰ ریال
طرح آناهید
Alternate Text
۴۵۸۰۰۰۰ ریال
طرح رزالی
Alternate Text
۲۳۴۰۰۰۰ ریال
طرح فرآزین
Alternate Text
۶۵۹۵۰۰۰ ریال
طرح گلاره